Sklep internetowy edu.piotrborwin.pl działający pod adresem edu.piotrborwin.pl, prowadzony jest przez Humanatura Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Żeromskiego 18 lok.10a, Nr wpisu  NIP: 727-284-65-13, REGON: 387599669

Spółka jest wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000871676  

Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma – zgodnie z bazą Regon: MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI

Telefon kontaktowy: 791-511-618 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

[1] REJESTRACJA, LOGOWANIE

Twoje konto zostanie automatycznie utworzone podczas zakupu.

Wystarczy, że dokonasz zakupu  i podasz swoje podstawowe dane wysyłki. Ponieważ większość produktów i usług w naszym sklepie jest elektroniczna/zdalna, dokonując zakupu Twoje konto zostanie utworzone automatycznie, tak abyś miał dostęp do zakupionych produktów i historii zakupów.

W każdej chwili możesz poprosić o usunięcie swojego konta i wszystkich powiązanych z nim danych – wyślij takie żądanie na adres mailowy: [email protected].

Rejestracja

Tworząc konto w edu.piotrborwin.pl będziesz mógł szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów oraz będziesz miał dostęp do zakupionych produktów elektronicznych.

Jak się zarejestrować.

Jeśli chcesz założyć u nas konto bez dokonywania zakupu, kliknij w ikonę “Zaloguj do panelu Klienta” w górnej części strony, a następnie w sekcji “Zarejestruj się” podaj swój adres e-mail. Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą założenie konta oraz zawierającą dane do logowania. Twoje konto będzie już w pełni aktywne i będziesz mógł korzystać z pełnej oferty edu.piotrborwin.pl

Jeśli wiadomość potwierdzająca założenie konta nie dotarła.

Upewnij się, że nie trafiła on do folderu ze spamem w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli jej tam nie znajdziesz skontaktuj się z nami

Logowanie na konto.

W celu zalogowania się na swoje konto uzupełnij adres e-mail oraz ustalone przez Ciebie hasło w polach znajdujących się w lewym dolnym rogu strony.

Aby po zakupie zalogować się na automatycznie utworzone konto, potrzebujesz najpierw utworzyć do niego hasło. Aby to zrobić przejdź na stronę https://edu.piotrborwin.pl/moje-konto/ i kliknij opcję “Nie pamiętasz hasła?”, utwórz nowe hasło do konta, następnie zaloguj się za pomocą maila podanego podczas dokonywania zakupu i nowoutworzonego hasła.

Problem z logowaniem.

Upewnij się, czy podczas logowania wpisujesz pełny adres email podany przy rejestracji (łącznie ze znakiem i tym, co po nim) oraz czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami mailowo.

Nie pamiętam hasła do logowania.

Skorzystaj z opcji “Przypomnienie hasła” i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail. Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Nowe hasło możesz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu na swoje konto.

[2] TWOJE KONTO

Zmiana danych.

Dane osobowe, kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce. Zmień informacje o koncie.

Dane adresowe możliwe są do zmiany podczas składania zamówienia, w zakładce Zmień dane.

Jak mogę zmienić hasło do swojego konta?

Hasło możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień hasło. Aby ustalić nowe hasło, niezbędne jest wpisanie dotychczasowego. Możesz również skorzystać z funkcji „Przypomnienie Hasła”.

[3] OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe są chronione w sposób opisany w polityce prywatności.

[4] FORMY PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności w edu.piotrborwin.pl:

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić  szybkim przelewem internetowym, Blikiem lub kartą płatniczą. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest PayU S.A., mElements S.A. oraz mBank S.A. My nie przechowujemy na naszych serwerach żadnych danych związanych z dokonywaną przez Ciebie płatnością.

Obsługiwane karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”

Dane do przelewu:

Humanatura Sp. z o.o.

Żeromskiego 18 m.10a

90-711 Łódź

Numer konta: 94 1140 2004 0000 3402 8078 0883

Nazwa banku: mBank

W tytule przelewu podaj proszę numer zamówienia.

Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Czas na opłacenie zamówionych produktów.

Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu Twojej płatności na naszym koncie bankowym. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. Przy realizacji płatności „Szybkim przelewem Internetowym”, Blikiem lub kartą pieniądze księgowane są niemal natychmiast. 

[5] WYSYŁKA

Kto pokrywa koszty wysyłki?

Koszt wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący chyba, że w trakcie składania zamówienia system informuje np. o darmowej wysyłce. W większości wypadków darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty 250 zł

Koszty wysyłki

System sam wylicza czy zakupiony towar zmieści się do jednej przesyłki i ile wynoszą koszty przesyłki. Są one podawane w momencie składania zamówienia.
Jeżeli towar jest wysyłany w dwóch przesyłkach to ich koszt wysyłki  wynosi odpowiednio wielokrotność podstawowej ceny za wysyłkę,

System przelicza czy towar zostanie wysłany w dwóch przesyłkach, w trzech itd.

Przesyłki nadawane są na terenie Polski firmami kurierskimi DPD, Pocztex, Paczka w Ruchu, Paczkomaty InPost

Przesyłki nadawane są wyłącznie na terenie UE za pomocą kuriera DPD

W przypadku wysyłek powyżej 30 kg, przesyłki dzielone są na kilka paczek. 

Czas realizacji zamówienia

Czas przygotowania zamówienia do wysyłki liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie. Przesyłki kurierskie nadajemy od poniedziałku do piątku.

Paczki przygotowujemy wg kolejności otrzymywanych wpłat lub wg kolejności zrealizowanych zleceń. W przypadku braku jakiegoś towaru informujemy o tym Klienta w celu otrzymania dalszych dyspozycji. Możliwe jest zrealizowanie zamówienia wg aktualnego stanu magazynowego lub wstrzymanie się z wysyłką do czasu skompletowania całego zamówienia. Nie wysyłamy zamówień na raty. Pozycje niedostarczone z aktualnego zamówienia nie przechodzą na kolejne.

Dostęp do produktów elektronicznych otrzymujesz natychmiast.

Czas dostawy

Czas dostawy przesyłki kurierskiej na terenie Polski to 1-2 dni robocze. Natomiast do wybranych krajów UE wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

[6] CENY

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty hurtowni internetowej, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie hurtowni bądź wprowadzania w nich zmian.

[7] GWARANCJA

Towar sprzedawany przez nas jest objęty rękojmią producenta oraz sprzedawcy. 

Wierzymy w nasze produkty oraz ich jakość i dokładamy mnóstwo pracy by zaspokajały oczekiwania nawet najbardziej wymagająych klientów. Jednym z takich wymagań jest czas użytkowania.

[8] PLANOWANE POSTARZANIE PRODUKTU

Jest to dla nas bardzo nieetyczne zachowanie wielu producentów. Nasze produkty nie są tworzone tak by tuż po okresie obowiązywania gwarancji czy rękojmi ulegały nieopłacalnym w naprawie awariom.

[9] REKLAMACJE

Towar sprzedawany przez nas jest objęty rękojmią producenta oraz sprzedawcy.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację napisz do nas na [email protected]

Uszkodzona przesyłka

Warunkiem przyjęcia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będzie spisanie protokołu reklamacyjnego przez kuriera.

Rozpatrzenie reklamacji

Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z reklamacji to rozpatrzymy twoje zgłoszenie w ciągu 7 dni i skontaktujemy się z tobą by poinformować o sposobie rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Możemy wtedy:
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Kupującego z decyzją: Oddalone.

W przypadku podjęcia decyzji o realizacji reklamacji poprzez zwrot gotówki, możesz otrzymać od nas również zwrot kosztów wysyłki.
Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócona zostanie równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne towary.

Jak wysłać towar w przypadku uznania reklamacji?

Jeśli uznamy twoją reklamację to nie wysyłaj do nas samodzielnie towaru – szczególnie za pobraniem – ponieważ nie przyjmiemy takiej przesyłki, a ty narazisz się na dodatkowe koszty. Zamówimy odbiór przesyłki przez naszego kuriera z którym posiadamy umowę. Będzie on posiadał etykietę do naklejenia na przesyłkę – po twojej stronie będzie należyte i prawidłowe zapakowanie towaru.

Kto płaci za przesyłkę?

Jeżeli twoja reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, nie poniesiesz żadnych kosztów – to my jako sprzedawca odpowiadamy za to abyś otrzymał pełnowartościowy towar.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Rozpatrzymy twoją reklamację w ciągu 14 dni w rzadkich sytuacjach czas ten może się wydłużyć. W tym czasie otrzymasz od nas decyzję dotyczącą załatwienia twojego problemu. Najczęściej uda nam się również w tym czasie rozwiązać twój problem. Zawsze podchodzimy po ludzku do takich spraw – szczerze to od Ciebie również oczekujemy takiego podejścia 😉

Czego nie możesz reklamować?

Reklamacji nie podlegają – niezgodności kolorów z oczekiwaniami, przybliżone kolory dostępne są na stronie produktu. Kolory mogą nie odpowiadać w 100% rzeczywistości, wynika to przede wszystkim z ustawień Państwa komputera i monitora oraz jego kalibracji. Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji. Drukarnia dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez Drukarnię.

Różnice w materiałach

Dokładamy wszelkich starań by zapewnić powtarzalność naszych produktów jednak w wielu przypadkach nie jest to możliwe w 100%. Producent może wycofać papiery, folie czy inne materiały które do tej pory używaliśmy, albo produkt może zostać wydrukowany przy użyciu innej technologii. Z tego powodu mogą wystąpić niewielkie różnice kolorystyczne czy gramaturowe pomiędzy seriami produktów, zwłaszcza jeśli pochodzą one z różnych zamówień. Różnice te jednak mieszczą się w granicach tolerancji gramatur i kolorów papierów ogólnie przyjętej w poligrafii druku.

Polubowne rozwiązywanie problemów

Umożliwiamy skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

[10] ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z prawem obowiązującym w Unii Europejskiej, którego staramy się przestrzegać by chronić twoich praw, masz prawo do zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki w następujących sytuacjach:

-dokonujesz zakupów produktów gotowych czyli nie takich wykonanych na specjalne zamówienie czy spersonalizowanych
-przedmiot zakupu nie jest związany bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową (dokument sprzedaży paragon)

– produkt nie jest produktem elektronicznym, przekazanym za wyraźną zgodą konsumenta

Jeżeli chcesz skorzystać z takiej możliwości napisz do nas maila na adres [email protected] (tak będzie najsprawniej i najszybciej a jeśli chcesz o coś dopytać to zadzwoń tel. 791-511-618).
Otrzymasz od nas formularz odstąpienia od umowy. Jego wypełnienie jest dla nas niezbędne ze względów podatkowych i prawnych.

W oczekiwaniu na naszą odpowiedz zabezpiecz towar w należyty sposób – ponieważ zwracany towar musi być pełnowartościowy i pozbawiony śladów użytkowania.

Jak wysłać towar?

Jeśli wszystko będzie się zgadzać pod względem formalnym (a zazwyczaj tak jest), poprosimy Cię o nadanie przesyłki. Możesz uczynić to za pomocą firmy kurierskiej lub poczty polskiej. Np. w tym celu możesz skorzystać z usług brokera takiego jak furgonetka.pl czy epaka.pl lub apaczka.pl.
Pamiętaj że na odesłanie przesyłki masz 14 dni od momentu dostarczenia do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Gdzie odesłać towar?

Humanatura Sp. z o.o.

Piotr Borwin
ul. Spółdzielców 20 lok.35
43-303 Bielsko-Biała
tel. 791 511 618

Kto pokrywa koszty przesyłki?

Zgodnie z prawem koszt przesyłki zwrotnej leży po twojej stronie, dlatego wyżej podaliśmy ci sposoby jak możesz zrobić to najtańszym kosztem bez umowy z firmą kurierską.

Kiedy otrzymasz zwrot środków??

Gdy przesyłka wróci do nas, ocenimy jej stan oraz stan produktu który nam odsyłasz. Jeżeli nie będziemy mieli zastrzeżeń dokonamy zwrotu środków taką samą metodą jak płatność której dokonałeś chyba, że ustalimy inny dogodny sposób dla obu stron – najczęściej dokonamy zwrotu na twoje konto bankowe w ciągu maksymalnie 14 dni.

Otrzymasz od nas 100% wartości zamawianych towarów oraz koszt najniższej dostawy oferowanej podczas twoich zakupów nawet jeżeli wybrałeś droższą formę dostawy. Na przykład za zamówione towary zapłaciłeś 100 zł a za wysyłkę kurierem 15 złotych. W momencie zakupu mogłeś wybrać dostawę paczkomatami za 10 zł. Mimo że wybrałeś kuriera za wyższą kwotę zwrócimy ci wartość 110 zł ( 100 zł za towary oraz 10 zł za najtańszą opcję dostawy). Nie bierzemy tutaj pod uwagę darmowego odbioru osobistego.

Wyjątki od zwrotów

ZAKUP NIE JAKO KONSUMENT

W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Uznanie takiego zwrotu zależy wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy.
Napisz jednak do nas – postaramy się znaleźć rozwiązanie.

PRODUKTY ELEKTRONICZNE

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej; Dziennik Ustaw – 9 – Poz. 827
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

W związku z powyższym większość produktów w naszym sklepie, które są produktami elektronicznymi nie będzie podlegała zwrotowi.