Sklep internetowy edu.piotrborwin.pl działający pod adresem https://edu.piotrborwin.pl, prowadzony jest przez Humanatura Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Żeromskiego 18 lok.10a, NIP: 7272846513, REGON: 387599669
Spółka jest wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000871676
Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma – zgodnie z bazą Regon: MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI
Telefon kontaktowy: (+48) 791 511 618 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
–
[1] REJESTRACJA, LOGOWANIE
Tworzenie konta
Konto w sklepie możesz utworzyć podczas składania zamówienia lub rejestrując się na stronie: https://edu.piotrborwin.pl/moje-konto/.
W każdej chwili możesz poprosić o usunięcie swojego konta i wszystkich powiązanych z nim danych – wyślij takie żądanie na adres mailowy: [email protected]
Rejestracja
Tworząc konto w edu.piotrborwin.pl będziesz mógł szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów oraz będziesz miał dostęp do zakupionych produktów elektronicznych.
Jak się zarejestrować.
Jeśli chcesz założyć u nas konto bez dokonywania zakupu, kliknij w ikonę “Zaloguj do panelu Klienta” w górnej części strony, a następnie w sekcji “Zarejestruj się” podaj swój adres e-mail. Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą założenie konta oraz zawierającą dane do logowania. Twoje konto będzie już w pełni aktywne i będziesz mógł korzystać z pełnej oferty edu.piotrborwin.pl
Jeśli wiadomość potwierdzająca założenie konta nie dotarła.
Upewnij się, że nie trafiła on do folderu ze spamem w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli jej tam nie znajdziesz skontaktuj się z nami
Logowanie na konto.
W celu zalogowania się na swoje konto uzupełnij adres e-mail oraz ustalone przez Ciebie hasło.
Aby odzyskać zapomniane hasło przejdź na stronę https://edu.piotrborwin.pl/moje-konto/ i kliknij opcję “Nie pamiętasz hasła?”, utwórz nowe hasło do konta, następnie zaloguj się za pomocą maila podanego podczas dokonywania zakupu i nowoutworzonego hasła.
Problem z logowaniem.
Upewnij się, czy podczas logowania wpisujesz pełny adres email podany przy rejestracji (łącznie ze znakiem i tym, co po nim) oraz czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami mailowo.
Nie pamiętam hasła do logowania.
Skorzystaj z opcji “Przypomnienie hasła” i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail. Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Nowe hasło możesz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu na swoje konto.
–
[2] TWOJE KONTO
Zmiana danych.
Dane osobowe, kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce. Zmień informacje o koncie.
Dane adresowe możliwe są do zmiany podczas składania zamówienia, w zakładce Zmień dane.
Jak mogę zmienić hasło do swojego konta?
Hasło możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień hasło. Aby ustalić nowe hasło, niezbędne jest wpisanie dotychczasowego. Możesz również skorzystać z funkcji „Przypomnienie Hasła”.
–
[3] OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są chronione w sposób opisany w polityce prywatności.
–
[4] FORMY PŁATNOŚCI
Dostępne formy płatności w edu.piotrborwin.pl:
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym, Blikiem lub kartą płatniczą. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest PayU S.A., mElements S.A. oraz mBank S.A. My nie przechowujemy na naszych serwerach żadnych danych związanych z dokonywaną przez Ciebie płatnością.
Obsługiwane karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
Dane do przelewu:
Humanatura Sp. z o.o.
Adres siedziby:
ul. Żeromskiego 18 lok. 10a
90-711 Łódź
KRS: 0000871676
NIP: 7272846513
REGON: 387599669
Numer konta: 94 1140 2004 0000 3402 8078 0883
Nazwa banku: mBank
–
[5] PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia (“Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi obowiązujące w określonej formie w dniu wyboru przez Klienta, dostępne pod adresem piotrborwin.pl. Ceny poszczególnych usług, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w opisie usług na stronie piotrborwin.pl .
–
[6] ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług dostępnych pod adresem: piotrborwin.pl w zależności od rodzaju wybranej usługi:
- wypełnienie odpowiedniego formularza związanego z wykonaniem przez Humanatura Sp. z o.o. określonego rodzaju usługi,
- rezerwację wizyty poprzez internetowy system rezerwacji TidyCal znajdujący się pod adresem: https://tidycal.com/piotrborwin/ oraz dokonanie płatności poprzez udostępniony system płatności.
W przypadku usług odbywających się na miejscu w Humanatura Sp. z.o.o. zamówienie uważane jest przyjęte do dyspozycji z chwilą otrzymania przez Humanatura Sp. z o.o.:
potwierdzenia z systemu rezerwacji wizyt TidyCal dostarczonego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta oraz wybrany rodzaj Usługi jeśli Klient dokonał samodzielnej rezerwacji, umówił się poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny pod nr tel. (+48) 791 511 618.
W przypadku usług wykonywanych on-line zamówienie uważane jest za złożone w chwili zaksięgowania wpłaty za zamówioną Usługę lub Usługi na koncie bankowym Humanatura Sp. z o.o. o nr 94 1140 2004 0000 3402 8078 0883.
Czas na opłacenie zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu Twojej płatności na naszym koncie bankowym. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. Przy realizacji płatności „Szybkim przelewem Internetowym”, Blikiem lub kartą pieniądze księgowane są niemal natychmiast.
–
[7] ODSTĄPIENIE OD ZAMÓWIENIA
Zamawiający może odwołać usługę nie później niż 48 godzin przed ustalonym terminem bez konieczności poniesienia kosztów. Po tym czasie uznajemy, że usługa została zrealizowana tak jakby odbyła się w ustalonym czasie, zaś koszty nie są zwracane.
Zamawiającemu zwracane są niezwłocznie wszystkie płatności, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Humanatura Sp. z o.o. otrzymało informację o odstąpieniu od Przedmiotu Zamówienia.
Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Zamawiającego użyte, chyba że Zamawiający wyraził zgodę na inny sposób zwrotu płatność, który jednak nie będzie się wiązał dla niego z żadnymi opłatami.
–
[8] REKLAMACJE
W razie niezgodności Przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Zamawiający uprawniony jest do złożenia reklamacji.
Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: [email protected]
Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia przyjęcia reklamacji, czyli daty otrzymania e-maila.
W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji, Humanatura Sp. z o.o. poinformuje Zamawiającego poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą e-mailową o możliwości uzyskania rekompensaty w formie zwrotu kosztu zamówionej Usługi, za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia.
W razie stwierdzenia przez Humanatura Sp. z o.o., iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, Humanatura Sp. z o.o. poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia złożenia Reklamacji przez Zamawiającego, przedstawiając stosowne uzasadnienie.
–
[9] ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z prawem obowiązującym w Unii Europejskiej, którego staramy się przestrzegać by chronić twoich praw, masz prawo do zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki w następujących sytuacjach:
– dokonujesz zakupów produktów /usług wykonanych i przygotowywanych na specjalne zamówienie czy spersonalizowanych
– przedmiot zakupu nie jest związany bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową (nie bierzesz faktury na firmę)
– produkt nie jest produktem elektronicznym, przekazanym za wyraźną zgodą konsumenta lub usługą online świadczoną na wyraźne życzenie Klienta.
Wyjątki od zwrotów
ZAKUP NIE JAKO KONSUMENT
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Uznanie takiego zwrotu zależy wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy.
Napisz jednak do mnie – postaramy się znaleźć rozwiązanie.
PRODUKTY ELEKTRONICZNE I USŁUGI ONLINE
Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
(…)
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy
W związku z powyższym większość produktów usług w moim sklepie, które są produktami elektronicznymi lub usługami online nie będzie podlegała zwrotowi.
–
[10] POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Spółka Humanatura Sp. z o.o. ma prawo zmiany niniejszego Regulaminu w szczególności w sytuacji:
– zmiany przepisów prawa uzasadniających zmianę Regulaminu;
– zmiany danych identyfikujących Spółkę w szczególności danych o firmie, adresie, siedzibie, zmianie organu rejestracyjnego, a także numerów, pod którymi Spółka została zarejestrowana;
– wprowadzenie technicznych modyfikacji na stronie internetowej edu.piotrborwin.pl;
– zmiana, wprowadzenie nowych kategorii usług lub wycofanie przez sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług;
– wszelkie zmiany techniczne lub technologiczne związane z funkcjonowaniem stron internetowych piotrborwin.pl , edu.piotrborwin.pl lub spółki Humanatura Sp. z o.o.
Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na treść umów zawartych przed opublikowaniem zmian. Zmiana regulaminu następuje poprzez jej umieszczenie na stronie sklepu. Jeśli nie zgadzasz się z nowymi treściami Regulaminu, masz prawo natychmiastowo zakończyć Umowę poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Ta decyzja nie wpłynie na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania wcześniejszej wersji Regulaminu. W takim przypadku Umowa zostanie rozwiązana w dniu poprzedzającym wejście w życie zgłoszonych zmian. Jeśli Klient nie skorzysta z prawa do wypowiedzenia Umowy, nowa treść Regulaminu będzie uznana za zaakceptowaną.
Informacje udostępniane na stronach internetowych edu.piotrborwin.pl oraz piotrborwin.pl nie stanowią oferty zgodnie z Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z Regulaminem, umowa zostaje zawarta z chwilą wysłania maila potwierdzającego zarezerwowanie usługi za pośrednictwem strony edu.piotrborwin.pl.
W przypadku rozstrzygania sporów i składania reklamacji, Klient ma możliwość skorzystania z poniższych opcji:
– Stały polubowny sąd konsumencki, do którego można złożyć wniosek w celu rozstrzygnięcia sporu wynikającego z zawartej umów;
– Wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, który może wszcząć postępowanie mediacyjne w celu polubownego zakończenia sporu między Klientem a Serwisem;
– Powiatowy (miejski) rzecznik praw konsumenta lub organizacja społeczna, zajmująca się ochroną konsumentów i udzielająca pomocy w sprawach dotyczących umowy;
– Skorzystanie z platformy ODR (Online Dispute Resolution) służącej do rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Humanatura Sp. zo.o. zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie. W przypadku umów zawartych przed wprowadzeniem nowego Regulaminu, obowiązuje wersja Regulaminu obowiązująca w dniu zawarcia Umowy przez Klienta.